جنسی از نور مرا می خواند

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۴۱ ب.ظ

سابلیمینال شهادت

مرگ هر انسان جریانی حتمی است و لاجرم اتفاق می افتد، آدما نحوه مرگشونو میتونند خودشون آگاهانه انتخاب کنند، بعضی‌ها زود زود با خودکشی سراغ بدترین نوع مرگ می رند، بعضی‌ها ناآگاهانه با افکار منفی حوادث ناگوار رو جذب می‌کنند و گرفتار آن گونه مرگ میشن، بعضی‌ها هم با درست زندگی کردن و الگوگیری از بهترین و معصوم ترین انسان های روی کره زمین بهترین و زیباترین نوع مرگ یعنی شهادت رو انتخاب می‌کنند و لذتشو می برند.

فرق من با حیوان این است که قدرت انتخاب دارم، مرگ اتفاق حتمی است چرا من به‌سراغ مرگ نروم چرا بذارم مرگ به سراغ من بیاد مگه من انسان نیستم؟ چرا نوع مرگم رو آگاهانه انتخاب نکنم؟ من میخام بهترین نوع مرگ رو داشته باشم وگرنه ضرر کردم. این یک انتخاب عاقلانه است چون عقل بشر کارش سنجشه سنجش بین دو یا چند چیز و در نهایت انتخاب بهترین گزینه ی روی میز. 

 

فایل سابلیمینال شهادت تقدیم به دوستان:


دریافت

 

سابلیمینال مسیج

سابلیمینال مسیج پیام های پنهانی هستند که ذهن خودآگاه نمی تونه ببینه، بشنوه و برای تاثیرگذاری بر ذهن ناخودآگاه به منظور ایجاد باورهای مناسب ساخته میشن. این پیام ها پنهان ساخته میشن تا ذهن خودآگاه نتونه متوجهش بشه و در برابرش مقاومت نکنه بنابراین مستقیم به ذهن ناخودآگاه میره و اثربخشیش در جهت هدف مورد نظر خیلی بیشتره. یه جورایی یه راه میانبره.

 

فایلی که در بالا اومد حاوی پیام هایی است که شامل جملات تاکیدی زیر میشه که با صدای خودم هر کدومو سه بار تکرار کردم و ضبط کردم ولی شنیده نمیشه چون خارج از آستانه شنیداری ماست.

 

شهادت در راه خدا بهترین نوع مرگ است. 

همه ی چیزهایی که برای شهادت لازم است را دریافت میکنم. 

هرکاری که برای شهید شدن نیاز هست را انجام می دهم. 

هر کسی که بخواد می تونه شهید بشه. 

درِ باغ شهادت باز، باز است. 

شهید شدن آسون و راحته. 

من شهادتو دوست دارم. 

من شهدا رو دوست دارم. 

به هر چه بیشتر توجه کنی آن چیز در زندگیت زیاد می شود. 

من به شهدا توجه می کنم پس حضور شهدا در زندگیم پررنگ می شود. 

خدایا سپاسگزارم که شهدا در زندگیم حضور دارند. 

من به شهدا افتخار میکنم. 

من به داشتن رفیق شهید افتخار میکنم. 

من هر روز و هر روز به شهادت نزدیکتر می شم. 

من همواره به یاد شهدا هستم. 

من لایق شهادتم. 

من لایق والاترین مقام شهادتم. 

من برای شهادتم تلاش می‌کنم. 

من همیشه به یاد شهادتم. 

من‌ خودمو تحسین می کنم که به شهادت نزدیک میشم. 

من‌ خودمو تحسین می کنم که شهادتو دوست دارم. 

من‌ شهادت طلب ها رو دوست دارم. 

من می پذیرم که شهید بشم. 

من آمادگی شهادت رو دارم. 

من قطعا شهید میشم. 

خدایا ممنونم بخاطر این که شهیدم میکنی. 

هر کس خدا رو بیشتر از خودش دوست داشته‌ باشه بی شک شهید میشه. 

من خودمو دوست دارم اما خدا رو بیشتر از خودم دوست دارم پس بی شک شهید میشم. 

قبل از شهادتم با کمک رفیق شهیدم شهید تربیت می کنیم. 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۳۱
رفیق شهید محمدرضا دهقان

نظرات  (۲)

 15 گیگ فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

 

https://98share.com/

بسم الله الرحمن الرحیم.اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم.سلام خدایا من راه پاک کن و بعدم ب درجه بالای شهادت برسان امین اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم.❤❤من شهادت رو برگزیدم با اینکه از مرگ واهمه دارم.

پاسخ:
سلام آیدای عزیز 🌹
سپاس از حضورتون 🙏🌹🙏
این ساب رو خودم ساختم، گذاشتم در معرض عموم تا همه و بویژه دوست دوستداران شهادت ازش استفاده کنند.
ایشالله که شهادت نصیب همه مون بشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی